Colorista Spray de la L'Oreal. Cum sa obtii suvite colorate subtil fara a te vopsi si fara a-ti incarca parul cu prostii

#lavenderhair


Am vazut ca in ultima vreme se poarta foarte mult parul colorat in toate culorile curcubeului. Unele nuante imi plac, altele imi displac total, mai ales daca este vorba despre colorarea a tot parul sau oxigenarea acestuia pentru a-i da apoi nuanta dorita. Metodele folosite de stilisti poate ca dau rezultate garantat, insa nu prea sunt gentile cu parul tau. Eu am testat ceva inovator - Colorista Spray de la L'Oreal - si acest articol este cu impresiile ce mi le-a facut produsul.

Si mie imi place ce vad in privinta culorilor anului, insa nu mi-as vopsi parul in intregime doar pentru a obtine un nou look in tentinte. Prefer suvitele colorate subtil in tonuri cat mai pastelate si potrivite cu nuanta naturala a parului meu.

Vezi si articolul ce m-a inspirat!

Pe ce culori de par sa mizezi in 2017!


Daca si tie iti place acelasi lucru, iti recomand cu mare drag noua gama de spray-uri colorante Colorista Spray de la L' Oreal. Eu am descoperit aceste produse din intamplare in rafturile cu produse cosmetice ale magazinului de unde fac de obicei cumparaturi, de aici din Franta. 


#coloristaspray



Insa, sa iti spun ceva: Cel putin aici in Franta, aceste spray-uri colorante sunt destul de scumpe, avand in vedere ca au efect doar o singura zi, sau ma rog atata timp cat nu te speli pe cap. Costa vreo 8 EURO si are doar 75 ml sau grame, in fine, ca e "praf", 

In Romania nu pare sa fi aparut deoarece pe site-ul L'Oreal Romania nu am vazut nici un produs din gama Colorista, dar in magazine nu am avut cum sa colind ca sa vad, asa ca my bad daca gresesc cumva. 

Eu am folosit acest spray de la L'Oreal o singura data; am ales nuanta #lavenderhair, pentru ca fiecare astfel de spray de nuantare a parului isi are hashtagul sau. Mie imi place culoarea lavandei si lila-ul in general si am decis sa imi iau tonul asta. Dar am vazut in magazin si nuante de roz, mov, verde, albastru si rosu aprins. 

#lavenderhair


Dar acum sa iti spun ce mi s-a parut fain si ce nu la acest Colorista Spray de la L'Oreal


Ceea ce imi place:

  • Faptul ca are un gramaj light(doar 75 ml) si poate fi luat cu tine si pe avion in bagajul de mana(desi nu am incercat asta deocamdata)
  • Faptul ca se aplica extrem de simplu pe toata lungimea parului sau pe anumite portiuni tinand recipientul la 15 cm de par
  • Designul este cute, personalizat in functie de nuanta de colorare a parului aleasa de tine si este afisat pe spatele recipientului cum anume va arata parul tau daca este blond sau brun. Este vizibil pe toate tipurile de par

#lavenderhair

  • De asemenea, tot pe spatele produsului sunt detaliate si sfaturile de utilizare ale prodului de colorare
  • Faptul ca exista atat de multe nuante variate de colorare a parului in functie de preferintele tale. Le gasesti pe fiecare in functie de cate un hashtag cu ton personalizat
  • Faptul ca are o textura lejera ce ofera reflexii super in culoarea aleasa de tine fara a-ti incarca parul si fara a-l vopsi cu adevarat



  • Imi place sa se duce imediat de pe par cu prima spalare
  • Faptul ca nu este o vopsea si poate fi indepartat foarte simplu din par daca nu iti place rezultatul final
  • Este un mod simplu si eficient de a-ti suvita parul subtil atunci cand te-ai plictisit de felul in care arata de obicei
  • Faptul ca iti poti asorta parul cu tinuta sau accesoriile alese intr-o zi
  • Din nou, faptul ca nu este o vopsea permanenta si dureaza doar o zi, iar daca doresti ca in ziua urmatoare sa ai parul ca inainte sau sa il suvitezi in alta culoare, poti face asta cu lejeritate
  • De asemenea, pentru ca este un spray colorant, il poti aplica exact pe suvitele alese de tine, folosind chiar mai multe tonuri de Colorista Spray de la L'Oreal in acelasi timp - pentru un look multicolor

#coloristaspray


  • Faptul ca se aplica extrem de usor pe par prin pulverizare si se aranjeaza imediat in mod obisnuit, cu peria de par sau pieptenele
  • Faptul ca in functie de nuanta mai puternica sau mai subtila pe care doresti sa o obtii pe parul tau, poti pulveriza o durata mai mare de timp sau mai scurta de timp pe suvitele alese
  • Faptul ca iti poti definitiva si schimba pe loc infatisarea in cateva secunde; poti face asta de oriunde, cu conditia sa ai o oglinda buna in care sa te privesti

Si acum, ceea ce nu imi place:

  • Pretul sau cam piperat. In Franta este 8 EURO, echivalentul a 36 de lei romanesti care pot fi dati cu lejeritate pe o vopsea bunicica de par
  • Raportul cantitate-pret nu este atat de profitabil. La banii astia iti poti lua o vopsea sau un sampon colorant bun pentru a-ti nuanta parul pentru mai mult timp
  • Suvitele colorate cu reflexe de spray Colorista de la L'Oreal nu dureaza decat pana la prima spalare. Nu este ca o vopsea sau ca un colorant ce are un rezultat pana la cateva saptamani sau luni de par colorat
  • Este cam putin produs intr-un recipient ajungandu-te pentru o singura aplicare pe tot parul sau mai intens pe anumite suvite. Iar daca te dai cu mai putin, pentru a-ti ramane si pe alta data, nu se va cunoaste mare lucru(este si cazul meu din pacate pentru ca nu l-am folosit pe tot din prima si reflexele colorate sunt observate doar in bataia razelor soarelui).

    Insa, avand in vedere ca este un produs ce spune clar ca iti asigura culoare doar pentru o zi, ar trebui sa hotarasti din prima daca este pentru nevoile tale sau nu
  • Nu actioneaza ca o vopsea si nici macar ca un colorant, deoarece este un simplu spray care se indeparteaza foarte simplu din par la prima spalare. Deci daca vrei ceva mai rezistent in timp, alege o vopsea sau un colorant mai puternic cu efect de lunga durata

Concluzii

Testarea produsului Colorista Spray de la L'Oreal Paris nuanta #lavenderhair a fost o experienta cool pentru mine, iar daca ar fi mai ieftin decat este in momentul de fata l-am mai achizitiona. Si pe alte nuante, bineinteles. 

Am vazut pe net ca ar exista si in seturi de mai multe spray-uri in nuante diferite. Ma gandesc ca un asemenea set ar fi de cumparat la un pret mai bun, si avand in vedere ca sunt mai multe recipiente de spray colorant mi s-ar parea mai acceptabil, daca pretul ar fi si el unul bun. 

Mi-a placut faptul ca este lejer, nu incarca parul si nici nu ii face rau si imi poate schimba look-ul in cateva secunde oriunde m-as afla. Este un produs fain ce merita testat deoarece iti garanteaza reflexe stralucitoare in nuante pudrate si vii pentru parul tau. 

Singurele inconveniente sunt pretul si gramajul pe care "il spulberi" de la o singura utilizare. 
Insa, am observat tot pe net ca ar exista in aceeasi gama inovatoare de colorare de la L'Oreal, pe langa spray-ul Colorista care dureaza doar o zi si:

  • varianta colorant pentru par care dureaza in medie vreo 1-2 saptamani


#lorealparis
  • si varianta vopsea permanenta pentru par, care evident se comporta ca o vopsea de par obisnuita

#lorealparis


Acum, nu stiu exact daca se gasesc astfel de produse si in Romania, insa in alte tari, printre care si Franta, aceasta gama de nuantare a parului este foarte populara. Si pe buna dreptate!

Tu ai incerca asemenea produse daca ar exista in Romania sau ai incercat ceva din aceasta gama daca cumva exista deja pe piata? Ce zici, in functie de avantajele si dezavantajele pe care le-am enumerat eu, ai testa si tu produsele Colorista de la L'Oreal Paris?


Sursa foto: galerie personala, lorealparisexclusif.be



~ Bissous 
😘 😘 😘 



Comentarii