Carti noi ce imi vor tine companie in vara asta



In urma cu ceva saptamani am fost in Romania. Imi tot faceam planuri cum sa-mi organizez bagajul(o simpla geanta de mana) astfel incat la intoarcere sa indes toate acele carti noi achizitionate online ca sa le iau cu mine in Franta. Pe toate. Nu stiu daca este considerat un numar mare(si totusi), dar este vorba despre 9 carti noi, cam toate din genul #crime, atat de apreciat de mine in ultima vreme.

Bagajul ca bagaj mic(chiar minuscul pot zice), de mana, un rucsac mai bine zis. Cartile mari, groase si multe. Oricum, pentru cateva zile in tara nu mi-am luat decat ceva haine(cartile sunt mai importante), asta ca sa am loc la intoarcere de pretioasele volume de fictiune, horror si thriller. Si chiar daca ziceam ca nu va fi loc, le-am luat pe toate cu mine(plus o carte imprumutata pentru ca imi doream neaparat sa o citesc si pe aia). O parte in rucsacul meu, o parte in rucsacul lui S. Cert este ca au incaput toate la limita si tare m-am bucurat ca le-am putut aduce cu mine in Franta.

Dar poate esti curios care sunt aceste carti si de ce am tinut mortis sa le am cu mine aici. Cateva dintre ele le-am comandat de la Libris, intr-o oferta misto cu o carte gratuita drept cadou si alte cateva le-am comandat de pe Elefant.ro, tot intr-o oferta buna cu o carte cadou.


Urmatoarele carti noi imi vor tine companie in vara asta(dar deja o parte dintre ele mi-au umplut frumos timpul)



De la Editura Nemira am vreo 7 carti noi, intr-o editie ingrijita, unele copertate si cu ilustratii semnificative ce iti trezesc si mai tare interesul:


  • Somnul de veci de Raymond Chandler
  • Doamna din lac de Raymond Chandler
  • Nu-i usor sa spui adio de Raymond Chandler

  • Ochii jupanitei de Rodica Ojog-Brasoveanu

  • Crima prin mica publicitate de Rodica Ojog-Brasoveanu

  • Jocul lui Gerald de Stephen King

  • Fuga vanatorului de George R. R. Martin, Gardner Dozois si Daniel Abraham



De la Editura Trei si Pandora M care face parte tot din grupul editorial TREI am 2 carti noi cool, dintre care una deja am dat-o gata:



  • Windows on the World de Frederic Beigbeder

  • Casa papusilor de M. J. Arlidge

Si plusul vine de la cea mai minunata carte despre prietenie care m-a impresionat inca de la citirea de recenzii despre ea pe alte bloguri. Acesta este volumul imprumutat despre care am adus vorba mai devreme. L-am facut cadou unei prietene dragi si acum am decis ca trebuie sa fie o carte citita si de mine, pentru ca parea minunata. Si lecturarea ei nu a dezis acest lucru.



  • Prietena mea geniala de Elena Ferrante

Dintre aceste carti noi pe care le-am achizitionat si de care am facut rost in 2017, patru sunt deja savurate intens. Mi-au tinut companie, pe rand, in aeroport, in avion, la plaja, in plimbarile cu bicicleta pe langa auriile lanuri de grau din Franta si intr-o intreaga noapte alba.

Acestea fiind zise, ne citim in postari viitoare cu impresii despre aceste carti noi citite in vara lui 2017. 




Lecturi frumoase si multa inspiratie!



Sursa foto: galerie personala



Comentarii